Tips!

Hej hej! Ni fattar inte hur glad jag är just nu! Jag har äntligen fått praoplats för båda veckorna. Jag har på Wedins vecka 14 och v 15 ska jag praoa men djur hos en som heter Ingela. Det ska bli nog bli skojj. Nu har ni nog hört mer om praoen på ett tag. Känns som om jag bara har skrivit om det så jag ska faktiskt göra något annant för omväxlingens skull.
Det var vara ganska svårt att få ihop en snygg och funkande outfitt under tusen lappen och jag har gjort det omöjliga att skrapa ihop en look under 1000kr! Så här kommer den.





Skorta H&M: 298 :-
Skor H&m: 198 :-
Väska H&M: 179:-
Armband H&M: ca 50:-

Kommentarer
Postat av: e'h

sån väska ska ja beställa! :)

2009-03-12 @ 22:33:18
URL: http://brunetteella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0