Trött tjej...

Hej hej. Vaknade för ett litet tag sedan och kunde inte somna om. Då gick jag upp för att klä på mig. SEn fick jag ett sms om att jag ska gå ut med hundarna, som är hos pappa, för att dom inte har varit ute försens kl 05.00. HOppas att dom inte har gjort något inne för då tänker då inte jag ta upp det :p
Igår så var vi ju här och hade det trevligt. Vi snackade, dunkade och såg film. Filmen vi såg hette "The Strangers". Den var bra, det lilla jag såg av den ;) fast slutet sög! Nej men nu måste jag fika och sedan skynda mig bort till pappa innnan det händer något otrevligt.. :)
pusspuss



Hade inga bilder från igår men ni vet ju hur alla ser ut så ;p




Filmen vi såg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0