Uppfriskande!

Hej hej, har just hämtat mig från simmningen som jag var på idag. Det var helt okej idag men jag var lite sen att komma iväg som vanligt. Känner att jag är väldigt trött nu eftersom jag dels har håll på med en uppsats som ska in på fredag och at jag har suttit vid datorn. Man blir ju också rätt trött av att simma.
Idag har det inte hänt mycket. Vi fick sluta lite tidigare idag så jag for på dollar en sväng men igentligen bara för att titta. Jag kan faktiskt erkänna att jag köpte två par örhängen och några läder band :) billigt och bra. Dom var faktiskt fina. Man ska inte skämmas över att köpa saker på dollar men dollar är ju ändå dollar så det kanske inte går att ändra på, vem vet. Nej men klockan börjar bli mycket så jag ska kolla igenom franskan lite sen blir det nog sängen för mig! Sov gott alla underbara läsare.
pusspuss




Haha, ni vill inte veta vad dom kostade ;p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0