Vad ska man packa?

hej hej bloggen. Idag är det lördag, vilket ni kanske inte har missat. Idag har jag städat hela huset så att jag får in lite mer cash till i veckan. :) Det är ju prao i Piteå för min del. Jag har faktiskt längtat och jag tror det kommer bli jätte roligt. Det finns bara ett litet problem, vad ska man packa? Jag har bara tagit massa vardags kläder som jag tror ska passa. jag har packat allt i en jättestor väska, en sån som man har när man flyger ni vet. Det får nästan inte plats ändå! Jag har inte ens packat allt. Tror att jag får kolla om jag kan lämna något.
Kommer inte bli så intressant att läsa min blogg till veckan då jag inte har tillgång till en dator men jag ska försöka blogga från mobilen. Om jag har tid och orkar dvs. Ska ju jobba i åtta timmar, från klockan 10.00 till 18.00. Det är tur att jag får lite sovmorgon ialf. Nä men nu ska jag göra lite mat till mig själv. Börjar känna mig lite hungrig. Har inte ätit något idag så.
pusspuss




kolla vad gullig! eller hur? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0