Vinnar matchen!

Hej hej. Idag har varit en sån där dag då allt är bra, hur det än blir. Kan inte riktigt förklare hur det känn men det känndes bara bra! Ikväll så här killarna match på geilas mot höken, tror jag dom hette, om dom vinner den matchen så har dom vunnit hela basket serien i deras årsgrupp. Man kan inte vara annat än stolt! Ska fara dit halv sju med Elina, Amanda och Agnes. Vet inte om Minna skulle följa men jag tror inte det. KOmmer såklart att heja som en galning på boysen för att dom ska ta hem det. Skriver om det sen och lägger in bilder, om jag nu hittar min kamera som kommit bort på nåt konstigt sätt ;p typiskt mig.
Imorgon är det ju, som ni kanske redan vet, fredag! Det betyder helg och sovmorgon men dock bara två dagar... Om man då kunde göra helgen längre. Ska börja fixa mig lite, märk ordet lite, till ikväll så att man inte behöver se ut som något som just vaknat från tre dagars sömn. Hehe, nja men ni får ha det så länge!
pusspuss




ödetsmatch, hahah nä men den är faktiskt viktig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0