Barnvakt.

Hallå! Sitter just nu barnvakt till min lillasyster och det går fint fint. Så länge hon lyssnar iallafall. Tur att jag kan sitta vid datan samtidigt som jag passar barn. Sitter och tänker på vad jag ska ha med mig i helgen och lite sånt. Jag ska nämligen jobba igen. PÅ samma ställe som förut men på en liten annan plats om jag säger så. Den här gången är det i Skellefteå och jag håller på hela helgen så det blir inte att träffa dom bästa<3 nåt, tyvärr. Vi som hade det så kul förra helgen ;) Nä men det blir lite tråkigt men samtidigt roligt att stjäna pengar och att träffa Mikaela :)
Aja , nu ber min lillasyster mig att komma och leka med henne så jag får väl offra mig lite då. :)
pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0