Dåligt av mig...

Hej och förlåt för att jag inte har skrivit något i helgen men jag har inte möjlighet att lägga in några bilder från min kamera för jag glömde inladdningssladden hos mamma. Jag vet att det inte är så långt dit men har glömt bort det varje gång. Har dessutom nyss vaknat typ så jag har fått mig en god natts sömn. Riktigt skönt. Det blev att vara ute ett tag igår. Vi var hemma hos mig både igår och i förrgår och grillade. Eller vi satt mest bara vid elden och hade roligt. Men kul var det iallafall. Vi var några stycken faktiskt och igår kom vi på att vi ville spela spel. :) lite anorlunda sådär. Jag var på Agnes lag men vi förlorade bara. Vi spelade att spel som hette med andra ord. Hehe det var kul och jag tror att vi kommer spela spel någon mer gång. Berättar mer sen om vad vi gjorde valborgs men var beredda på att få höra om mer grillning. :) Ska ut om ett litet tag och kanske kommer att få prov köra en moppe som jag kanske ska köpa! :D
pusspuss





Börjar nästan tycka synd om mamma Trixa. Hon måste hela tiden vara
med valparna och hålla på. Måste vara riktigt jobbigt i längden. Stackarn,
tur att dom är söta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0