Dom vann!

Härligt! Arvidsjaur killarna vann basket matchen som jag sa att jag skulle fara och kolla på! Det var nära att dom skulle förlora för dom vann bara med två poäng. Tur var det iallafall att dom vann. Känner mig stressad av någon anledning till imorgon. Har igentligen inget att vara stressad över för allt är klart men det känns inte lika bra som förra gången. Kanske bara är jag.
Har ju också hunnit köra mopeden som jag kanske ska köpa och den var jätte härlig att köra och den var låg och bra. Helt perfekt till mig. Det känns bra så nu är det bara slå till. Ska tänka lite till men höra av mig till dom om nån dag.




Grattis Amanda 15år! :)

Kommentarer
Postat av: amanda

tack! =)

2009-05-07 @ 22:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0