Klassresan

Tjoho! Hänt något specielt under veckan? Jag tänkte att ni ville veta att vi nu har varit på klassresan som vi skulle på och jag tycker att det blev jätte lyckat! Vi åkte dit i söndags på eftermiddan och då åkte vi först buss till jörn och tog tåg därifrån. Vi skulle åka med nattåget ner till göteborg. Jag delade kupe med Tim, Elina, Amanda, Bea och Hjalmar. Vi hade det riktigt trevligt. :) Vi var framme i göteborg ganska tidigt på måndags morgonen och då skulle vi bege oss till ett universeum. Det var jätte kul att vara där för det fanns mycket att göra.  Det fanns djur att kolla på och teknik saker att göra. :) Efter det så skulle vi gå på STAN! Guuud vad mycket det fanns. Trots det köpte jag nästan inget. jo ett par jeans, en t-shirt, en foundation och några smycken. Inget mer. Men man blev snål och så fanns det så mycket att man inte kunde välja. Affärer som topshop och monki fanns där. Sånna affärer är det inte ofta man går på kan jag säga. :p
Det var jätte kul!
Resan fortsatte ju såklart. När vi hade gått klart på stan så var det dags att åka tåg till TRollhättan där vi då skulle bo. Vi checkade in på ett jätte fint hotell som hette Hotel bele. Sängarna var super sköna och rummen var jätte mysiga. jag och Amanda som delade rum hade det bästa. :p vår toa var ganska stor och fräsch, vi hade utsikt mot ett chopping center och vi hade rum längst ner, perfekt! ;p Vi hann faktiskt gå på stan lite i trollhättan också. Köpte ett linne och en body. Snygga saker såklart ;) På tisdagen så var det tävlingsdag (vad vi var där för igentligen) Det gick väl ganska bra. Bättre än vad vi trott iallaf. heheh vi kom femma eller nåt i hela landet. Det var ju bra. :)
Vi skulle ju såklart åka tåg hem också. När vi satt på ett av tågen (vi bytte ju tåg ibland) så satt marie- loise från rent hus framför jag och Amanda. Coolt va?! hehe. Tågresan hem gick jätte bra. Vi hade bestämt oss för att vaka så att det inte skulle bli så jobbigt sen att vakna mitt i sömnen. Vi skulle nämligen av vid fyra på morgonen i jörn och åka buss därifrån till Arvidsjaur. Resten av resan kom jag nästan inte ihåg, så trött var jag. jag kan inte komma ihåg att jag ens lämnade tåget och klev in i en buss. Vet inte heller hur jag tog mig hem. Haha låter nästan som om jag varit full. ;p
Det var ungefär det som hände och det vi gjorde. Visst hände det lite kuliga saker också men det var så mycket att jag inte orkar ta upp allt. ;) ni fattar nog.
pussokram


lägger in bilder sen

Kommentarer
Postat av: elina

hon snackad med mig ;)höhöh

2009-05-24 @ 15:20:10
URL: http://brunetteella.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad fin bloggen din blev! men ingen bild på trixa? :O <3

2009-05-24 @ 18:44:11
Postat av: Anonym

snygg blogg!

2009-05-25 @ 20:05:59
Postat av: modeinlife

heheh jag vet Elina ;p coolt!

Tack så mycket. men den måste finslipas lite ;)

2009-05-25 @ 20:58:36
URL: http://modeinlife.blogg.se/
Postat av: modeinlife

Hehe jo jag vet. Tackar tackar. Den ska bara finslipas nu :)

2009-05-25 @ 21:00:22
URL: http://modeinlife.blogg.se/
Postat av: Kiruna bor

och inte nämde du oss:D

2009-05-31 @ 23:12:27
Postat av: Kiruna bor

och inte nämde du oss:D

2009-05-31 @ 23:12:37
Postat av: modeinlife

Sorry, men jag hann inte skriva sååå mycket. ;p

2009-06-01 @ 19:21:36
URL: http://modeinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0