Måndag

Hejsan alla snyggingar! Är jag glad må tro, och saken är den att det är jag faktiskt. Vi ska hämta vår gulliga valp redan imorgon! Jippi. Kommer vara på jätte bra humör länge framöver nu. Jaja, ni får tycka att jag håller på med hundar som nån mes men dom är ju trots allt mäniskans bästa vän. ;)
Nåja, från det ena till det andra. Jag har kännt mig lite risig idag. Har sett suddigt hela dagen och nacken spänner som f**! Har dessutom fått jätte ont i huvudet nu efter skolan. Men med humöret på topp ska jag nog hålla mig pigg.



Lovade ju bilder på valpisarna igår så jag får väl hålla det löftet då. :) I´m so good...


Börjar se ut som mini hundar nu.


Hehe mini Sigge ;p Dom är duktiga nu. Har börjat kissa på tidningspappret.
Dom går dit när dom behöver kissa. Sååå gulligt så! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0