Piteå.

hej hej. Äntligen kan jag skriva utan att stressa. :) Ja om man ska ta det från torsdagen så blir det nog enklast. Vi var då hos Markus och satt vid elden. Grilla lite korv mm. Sen stack allihopa till hannas place och där höll vi på och hade det skoj. Jag for väl hem vid två tror jag. Lite tidigt för valborgs kanske men jag blev super trött. Hehe mes, ja jag vet... På fredagen var vi ju hos mig några stycken och det var i princip samma som var hos mig igår. Det var roligt som sagt. Blev en grillar helg. Gick åt mycket ved :p Kanske ska berätta att i lördags var jag i Piteå på dan. Vi åkte dit ca klockan 09.00 Så direkt vi kom dit så gick vi på stan. är ju rik nu jag så det blev en del shopping för mig. Köpte några saker från ginatricot. Hann som inte titta så noga i dom andra affärerna :p men jag köpte lite där också. Idag har jag sovit och tagit det lungt. Måste göra lite skol arbete sen men det går nog snabbt. Får ju inte missa wipeout idag ;)
pusspuss




Massa gott och blandat från helgen :)




Nu ska jag berätta. Vi ska köpa den här hunden som jag har lagt ut så mycket. Hon heter Athena och är av rasen Portugisisk vattenhund. Super fin är hon! Hon är renrasig och hennes mamma är väldigt lugn och snäll. Det kommer bli jätte bar tror jag. :)


PITEÅ (inköp från ginatricot):



Väska


Linne


Shorts


Blus/tunika


Topp


Topp


Nail polish- korall


Just had to...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0