Stress, stress, stress...

Seriöst, jag pallar inte det här. Kommer aldrig hinna klart allt. Jag ska ju plantera hela juni och kommer då ta ledigt från skolan i två veckor. Då har jag fått olika arbetsuppgifter av lärarna som ska in. Det är två so häften, ett helt kapitel i matte boken, en engelska uppsats ett franska prov och sen en so redovisning-muntlig. Kan ni fatta hur mycket det är. Jag kommer aldrig att hinna för det säger ju sig självt. Ojojoj, nä nu kom jag på att jag har en no läxa som jag ska göra imorgon så jag ska inte uppehålla mig mer utan jag ska gå och börja med allt. Ha det bra för det har inte jag ;p hehe
pusspuss




ständiga stress...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0