Trött

Guud vad jag är trött. Orkar knappt hålla ögonen öppna. har redan försökt med att sova i en halvtimma men har då inte hjälpt än. Hade ju tänkt att färga ögonfransarna idag och kanske hoppa lite hopprep, ni vet min nya träningsmetod ;p Får väl se om jag orkar.
Har hunnit läsa Sofis mode och den nya H&M katalogen. Det är en höst katalog och den kommer redan nu i Maj! Herre gud, nu när man just har börjat frossa i ljusa pasteller och slitna jeans så ska man helt plötsligt börja kika på höst kläder. Inget spec enligt mig men får säkert upp ögonen för det senare. Jaja tänkte bara säga det och sen får ni ha det så gött ikväll.







This is what I´m talking about! ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0