Vart har jag hållit hus?

Nä men tjoo, har inte haft tid att skriva på bloggen i veckan. Där fick ni er förklaring. :)
Nä men vad har jag gjort då? Ja jag har varit och klippt mig och varit på auditition för BD-pop men jag har också varit i Piteå opå grans naturbruksskola på NV-dagen kallas det. Det är till för dom som ska söka in på skolan. alltså inte öppet hus. Så där var jag och nu har jag verkligen bestämt att jag ska gå där. Var jätte kul. Vi fick ha "vanliga" lektioner under hela dagen em det som skillde sig från våra lektioner på fridhem var att vi hade lektioner med djuren. Alltså vi fick tex hålla i ormar och marsvin och allt sånt.

Så nu ska jag försöka dra med Agnes. Jag vet att hon skulle gilla det. Får väl se om jag lyckas. ;)
Har haft lite blogg torka men jag ska börja "om" eller vad jag nu ska säga.;p

pusspuss


Jag slänger in en
dagens plagg här också. ;)


men bara med dessa till...


Lanvin Lizard platform ankle boots
Byxor från forever21 och skor från Net-a-porter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0