Fridaaaay night!

Oo, ja. Det är fredag kväll och ös i Arvids... eller? Nja inte överallt. :) Har just fixat mina naglar klart. Har typ tagit tre timmar. eller kanske till och med mer och det blev ändå inte bra. jaja. Dom kommer ändå lossna under kvällen så. Jag och Bea hade kanske tänkt fara ut och äta men jag vet inte om det blir. Senare under kvällen händer det väl inte så mycket annat än vi ska vara vi brudar och några till kanske. Chill kanske det blir? hehe ;p

Men före det så hade jag tänkt hinna förbi mina kusiner en sväng som har kommit hit från boden. Var ett tag sen man såg dom. ;) Det blir kul kul. Nä så det är vad jag gör ikväll.

Vad har ni för planer?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0