Leeedig imorgon!



Yees, då är man ledig imorgon. Härligt med sovmorgon och lite bio på kvällen. Äntligen får man se den efterlängtade "New Moon" i skellefteå!! Har längtat hela veckan..
Sen har jag ju såklart gjort en "inköpslista" för vad jag behöver köpa imorgon och det blev lite mer än jag tänkt mig. Känns som om jag är lite för slösande med mina pengar ibland. Fast när det väl kommer till kritan så brukar det inte gå så mycket. Kanske därför jag har dryga 6000 på mitt konto just nu. Eller? ;p



Underkläder-BH & Trosa


Assesoarer- framförallt ringar & Örhängen


Festblåsor 2st


Skor- av nåt slag, kanske uggs men det är så dyrt ;)


Collage tröja/Cardigan- tror det blir en av varje :p


Leggins- några roliga...


Nylonstrumpbyxor- svarta
 

Halsduk- stor och mysig till vintern :)


Sen kommer jag säkert på något mer att köpa ska ni se.. ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0