Noo, måndag igen..

Så har vi kommit till den här dagen då allt börjar om. Måndag. Nu måste man vänta ännu en vecka på att det ska bli helg. Tur det är jullov snart annars skulle jag aldrig orka. :s

Har träff med Annie (studie och yrkesvägledaren på vår skola) i veckan. PÅ onsdag närmare bestämmt. Vi ska ju prata om allt sånt här med val av gymnasium efetrsom det börjar bli dax nu. Men jag har ju redan bestämmt mig för vad jag ska gå. Grans i Piteå om jag inte redan sagt det. ;p
Kommer bli jätte kul tror jag. Synd bara att jag missade öppet hus i lördags så att jag inte hann se studentrummen. Hade ju kanske varit skönt att veta exakt hur jag ska bo och sådär. :)
Försöker övertala mamma förresten om att jag ska få skaffa en hund efetrsom att man får ha det där, men det går inte så bra är jag rädd. ;)

Annars då? Hur har er dag varit?







Några sommarbilder från Grans ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0