Oj, vad jag har shoppat!

Hade jätte trevligt igår i Skellefteå med minna. Vi åkte runt elva halv tolv från Arvidsjaur och direkt när vi kom till skellefteå så gick vi på dinsko för både jag och minna skulle köpa skor. Jag hittade ett par skiiiit snygga! Kommer att ta bild. ;p Blev kär i dem direkt. Så dom köpte jag och sen gick vi vidare till City kompaniet och in på scorett där jag hittade ett par jätte snygga lårhöga stövlar för 550:- så det var ju ändå inte så dyrt. :p älskar dem! Tar bild på dom också.
Sen köpte jag en festblåsa från bikbok och en jätte gullig topp från H&M som jag bara ska hitta någon sorts underdel till. ;)
Köpte också några smycken bl.a ett läder armband och ett par stora ringar från vero moda och två par örhängen från gina. :)

Blev två andra saker också men jag glömde bort att titta efter en halsduk, underkläder och ett par leggings. :/ Får kanske beställa från gina eller nåt. 
Men jag är väldigt nöjd med mina inköp. Nu blir det att spara lite pengar till julklappar och sånt där. :)




Filmen var också lyckad! Tyckte att den var jätte bra och med tanke på att dom skulle få ner hela boken på två timmar så förstår man hur mycket so igentligen måste tas bort. Synd bara ett det dröjer typ ett halv år innan nästa film kommer ut. ;) Håll ut, jag lovar nästan att det är den värd. ;p



R-patz & Kristen Stewart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0