Onsdag

Hej hejs, hur har ni haft det idag då? :)

Själv har man haft bad och livräddning på det. Blev mest att dränka dockan ytterligare. Lita inte på mig i vattnet. ;p

Har lyckats köpa mig ett par jeans leggings från Mimmis efter skolan. :) Jätte sköna och passar till det mesta. :) Är nog inte bará jag som har sånna men det skiter jag i för de var så pass härliga. :)
Nu.. Ja nu ska jag renskriva nåt svenska grejs eller nåt sånt och sen ska jag se till att få mig nåt i magen och senare ska jag ut och vandra med Eliina.
Skulle fara ut till Tommy en sväng för att skriva på nå pappers grejs med Minna också. :) Upptagen kvinna det här... Så nu ska jag väl se till att få lite av detta gjort.
Chiao bellas!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0