Rolig Fredagsnatt

Godmorgon babes! Sovit lika gott som mig? ;) Tänkte väl det.

Blev aningen sent igår men det kan inte hjäplpas. Det var ju rots allt fredag. ;p
Först så for jag iväg och träffade mina kära kusiner som är i Arvids i helgen och det var roligt att få träffa dom lite också. :)
Sen skrev jag till Agnes och drog vidare till Amandas place där hon sa att dom var. Där var det massa trevligt folk och hade det roligt. :)
Men där var vi inte länge utan vi drog vidare till Viktor och alla utom jag och Alex fick åka bil dit. Vi rymdes inte så vi fick gå i kylan. Hahah, men det var då roligt det också så. :) Sen skulle alla tydligen fara så jag och Janina stack iväg till några som hon kände. Dom var tevliga och pratiga så det var kul. Var väl hemma vid halv fyra- fyra så jag kommer vara jätt trött ikväll. får äta socker som en galning idag då. :p

Hade ni nått kul för er?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0