Den lilla sjöjungfrun is the shit!

Haha, har nyss sett "den lilla sjöjungfrun" på datan. Igår såg jag ju en disney film på bio och sen ska jag se en till disney film på onsdag. ;p haha men man ska ha kvar lite barnasinne eller hur? kanske har kommit i nån ålderskris fast det brukar man ju ha vid trettio eller fyrtio år och inte vid femton.. strange or what?  

Nja men nu var det ju inte så att jag skulle skriva ett inlägg om mitt beroende av disney filmer utan jag ska berätta att jag har fått sms av gullungen idag, Hanna<3 som är i österrike nu på nån slalom grej och kommer hem nästa fredag sa hon. Saknar henne så det var kul att hon hörde av sig ;) Kostar ju henne ganska mycket pengar så det var ju gulligt att "slösa" pengar på mig eller hur man nu ska säga. :p




Kom hem cutie!

Kommentarer
Postat av: hannanilsson

men du! tack för den fina bilden... :s xd kommer snart och hälsar på dig! (a) <33

2009-11-02 @ 07:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0