Det är lugnt, jag lever

Hej och ja jag vet att min uppdate har varit skit dålig. Tror inte att jag har lagt upp någonting på typ tre dagar eller nåt sånt. :) Men nu ska jag ta mig i r*ven och skriva lite snabbt.
Har varit i Luleå och jobbat igår heeela dagen. Har sålt 550st korvar ;p Spyr om jag känner lukten av kokt korv nu bara så ni vet... Sen nästa helg ska jag tyvärr också jobba, jag vet, det suger att jobba över halloween men vad kan jag göra åt det va? Jaja, vad gör man inte för pengar ;)

Igår så kom jag hem ganska sent ändå så jag for till tjejerna och var med dom ett tag men jag var helt slut typ. hade ju varit vaken sen klockan 05.15 så ni förstår nog. Somnade till filmen vi såg typ ;p
Som tur var så hämtade Idas syster oss vid ett typ och drog nån ragg. ;) Sen körde hon hem oss och jag kommer då inte ens ihåg att jag gick och la mig, hehe.

Vad har ni haft för er då? :)








Just innan messan öppnade :) Jqag stod och sålde med Mickaela som är
från Luleå. Så lite kul var det ju ;p



amanda var också med för ovanlighetens skull ;)
Ursäkta bilden men jag tog korten med mobilen så...


Kommentarer
Postat av: elinaaa

jag sa att du skulle ta bort den där bilden!!!!,

2009-10-25 @ 17:44:56
URL: http://brunetteella.blogg.se/
Postat av: hanna

hahaha inte fin bild där alltså! :D

2009-10-25 @ 19:13:30
URL: http://enlewaander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0