Har funderat lite...

Nu har jag funderat lite och kommit på att jag kanske ska bränna ner lite låtar på en skiva och ge till dom på Linqvist eftersom att dom bara spelar SrP3 hela dagarna så det är ju inte alltid det är musik. Jag menar roligt att gå och ska köpa kläder och sen har dom en diskussion på radion typ "Ja en dag vaknade jag och insåg att jag var shopberoende bla bla bla... det är lika bra att spara pengarna istället och göra något roligt" eller "man känner igen grissperma på färgen, den har en gul aktig nyans som...." hehe okej kanske inte precis så men ni fattar. Nä daxs för lite ny musik i högtalarna!








haha, ja sånt här kan man ju få gå och höra på när man kommer till Lindqvist ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0