Tratt och bandage...

Godmorgon, eller ja, morgon och morgon. Igår blev det då att fara till Minna en stund och se på tv, prata mm. :) Mysigt. Minna har gått och blivit sjuk så vi orkade inte fara ut heller. :)

Idag så har jag hjälpt till och städat lite. Har damsugit soffan och vädrat soffkuddarna. Duktig tjej! Just nu sitter jag bara och skrattar åt Trixa. Hon går omkring med tratt på skallen och bandage runt ena tassen. ;p Varför? jo för att i morse så satt hon och bet sig på tassen och först tänkte jag ju inte på att hon gjorde det men sen när jag kollade vad det var så var ena klon nästan lös. Mmm, inte så mysigt nä... Lilla sjuklingen tycks aldrig bli frisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0