Söndag morgon... härligt

Ja, godmorgon ni underbara! Sovit gott? Jag har :p
Var jätte trött igår kväll efter att ha slipat trappan och lagat mat sen fyra. :) Gjorde tre rätters middag med cupcakes som efterrätt. Jag har några bilder på dom som ni kan få se sen. Dom blev super bra!

Så, vad gjorde jag igår då? Jo jag var med Amanda vid nio. Vi satt ochsnackade och sen begav vi oss till Statiol och köpte lite godis. :) Sen gick det en film på tv som vi såg som var ganska bra. Men båda två var ganska trötta så efter filmen så for hon hem och jag började göra kväll, ni vet tvätta bort smink mm. :)

Har inte hunnit göra så mycket nu på morgonen men jag har faktiskt hunnnit packa ihop lite. Ska vara hos mamma i veckan igen. :)




min outfitt for today :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0