Äntligen Fredag!

Yea! Nu äntligen kan man chilla lite. Slutade kvart i två idag och sen så fick jag köra hem i regnet. :p men nu sitter man här hemma och sitter vid datorn och dricker varm oboy. mmm! Avundsjuka? Haha, för det är ju inte så att alla kan göra en kopp choklad... :d Nä men behöver värmen. Eftermiddagen så skulle jag och amanda fara på varuhuset och köpa pez. Ni vet såna där små pastiller man köpte när man var små. :) Gött gött.

Sen ikväll blir det kanske bio igen ;) har ju blivit en del filmer nu men jag är väl inne i nåt bio stimm antar jag. ;) Vi ska se "Flickan som lekte med elden". Har inte sett ettan än men ska se den efter. :) Annars kanske jag inte afttar så mycket av andra filmen. Jaja, det blir nog kul kul.  
puss puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0