Goodmorning sunshines!

Så har man vaknat efter en god nattss sömn, eller vad säger ni? :)

Hade tänkt följa med familjen till stugan idag, var ett tag sen jag var där... Sen så kommer Hanna dit senare på kvällen och vi ska mysa! Härligt. Ni vet ingen film man skulle kunna se, står helt stilla i huvve.

Nä, men annars då? Igår var jag hemma vid fyra så jag var ganska j*vla trött kan jag säga och då blev jag tvungen cykla hem med Amandas cykel eftersom att vi hade varit och raggat med Viktor, Ted och Jimmy...
Så direkt när jag la mig i sängen sommnade jag, minns inte ens att jag lagt mig. Heheh.
nä nu ska jag fika nåt, magen börjar kurra så.
pusspuss




Helt ärligt nu, Tycker ni att jag ska färga håret rött?
OBS! Är inte rätt färg på bilden inte lika orange hade jag
isåfall tänkt mig. :) Så, vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: amanda

jaa, då blir du reddelicious! =)

2009-09-26 @ 16:54:04
Postat av: elina

ja exakt! :), du kommer bli jätte fin i de!

2009-09-27 @ 02:37:10
URL: http://brunetteella.blogg.se/
Postat av: linnea

tycker inte alls du ska färga håret rött sötnos! du är så fin i blont så (dessutom är det skitsvårt att få bort det röda sen, kolla bara på mig)

2009-09-28 @ 22:29:50
URL: http://linnealindgren.blogg.se/
Postat av: anonym

nej men aldrig du skulle inte passa i de :0

2009-09-29 @ 18:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0