Härlig lördag!

Godmorgon alla ny vakna! Sovit gott?

Som jag sa igår så var vi några stycke som skulle se bio. Filmen var jätte rolig och det finns inte ett enda ställe där man inte kan skratta typ... Helt ok, eller och väldigt bra. Efter filmen så for vi till Hanna L och var där ett tag.:p

Så idag då... Nja Hanna N kommer över sen och vi ska hitta på nåt. Men vi skulle ialf gå en sväng med hundarna. Får man röra lite på sig idag också. :) Sen ikväll så ska vi ha riktig lördag, då blir vi nog hos bea eller här. Men vi får se, har som inte sagt något specifikt än. Men det brukar lösa sig. :)
Vad ska ni göra ikväl då?




Inköpen från i Torsdags! 


Väska:Ginatricot 199:-


Lite suddig bild sorry, orkar inte ta en ny :p
Skor: Lundins skor 599:-


Linne: Ginatricot 99:-


Färgen är mycket mörkare ytan blixten...Har ett till likadant linne i
grått typ. Har det på mig därav inget kort. :)
Linne: Cubus 2 för 149:-


Cardigan: Cubus 299:-
Kände att jag skulle ha valt en annan men nu kan
 jag inte göra nåt at det..


Hanna inne på Cubus tror jag det var :) <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0