House of wax!

Vakna? :) Sitter med Minna och ser "house of wax" på femman just nu. Scary scary! Nä men nu ska jag bara skriva om idag sen ska jag forsätta se... Okej, here we go. :) Jag och Elina åkte med pappa till skellefteå då vid nio halv tio sen gick vi på stan till klockan helv tre. Ska visa en sak jag gjorde sen. :) Blev bra, ja jag gjorde då ett hål i örat, där det går inåt. Om ni förstår vad jag menar. :) Nä men jag är nöjd men det är något konstigt med läkörhänget, om det ens är ett läkörhänge för det ser verkligen inte ut som ett. Men jag ska gå på helgrens på måndag och fråga hur det ser ut och sånt.
Jaja, nu ska vi väl börja runda av här.
pusspuss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0