Jobbig måndag med dans...

Hej hej, haft det bra igår? Orkade inte skriva så då sket jag helt enkelt i det ;p 

Så då var det alltså skola idag då. Tror aldrig att det har varit jobbigare att stiga upp än imorse. (jag kanske säger det varje måndag men ja ja..det känns så) Vi skulle ha letioner fram till lunch och sen skulle hela skolan till camp gielas, idrottshallen/camping platsen alltså, för att se på nån sorts dansshow och efter det s¨skulle dom ha workshop. Dvs man skulle danska med dom så dom visade först hur man skulle göra och sen gjorde man likadant... Det var, ja det var inte det roligaste jag har vairt med om precis. Mer säger jag inte. Kan ju förolämpa någon... ;)




Finns för dig vännen <3

Kommentarer
Postat av: HannaNilsson

haha, nä erkänn nu det ägde juh!! haha xd.. (a) vi ägde ju ut på roboten och när man skulle stå på skallen!

har typ största bulan,:S

Kramar

2009-09-08 @ 07:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0