Nääääää!

Inte igen! Serriöst... Nu börjar jag bli jävligt less dom här influensorna. Nån som håller med mig?
Synd att dom inte går göra något åt... ja ja ska väl inte gnälla igentligen, finns andra som jag vet har det värre än mig. barnen i Afrika, hehe. (tro inte att jag är hjärtlös för det är ju sant) ;p

Vad mer idag då. Jo fick veta elevens val grupperna och som jag förstod så skulle jag få musik. Har ju bandet och eftersom att vi ska ha en spelning i mars så var det ju självklart. :) Vår grupp består av: Jag, Hanna-sång, Emil Rylen-bas, Linus Sandgren-elgitarr, Elias Åman-trummor, Aron Nygren-keyboard och vårt nyaste tillskott Elias Forsenberg-okänt (haha jag vet inte vad han spelar!?)

Mer har jag faktiskt inte hunnit göra. Ska väl försöka krya på mig eller nåt. Har ju orientering imorgon med hela skolan som är obligatorisk och jag skulle orientera med Hanna och då kan man ju inte ha typ lunginflammation. Inte för att jag har det men. :)
Pusspuss 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0