Peppa till imorgon!

Åhh, vad jag har huvudvärk just nu! Måste lägga mig lite tidigare ikväll tror jag dels för att jag ska upp före f** imorgon och dels för att jag inte har sovit så mycket på senaste dagarna. Har drömt jätte konstigt. :p hehe,
jaja det jag skulle säga igentligen var att det är imorgon som vi åker till Luleå på den där kultur grejsen.

Kan förklara det där... Vi är några stycken som plockas ut från högstadiet och några från gymnasiet och vi får tillsammans vara med och rösta på olika konserter och annat musikaliskt eller teatrelistiskt (supersvårt ord) underhållnings program som vi vill ska visas för våra skolor. Okej, det där kanske man inte förstod så mycket av men jag hoppas att ni förstår ungefär, kanske...

Jaja, väl där inne så får man ta raster och man bjuds på frukost lunch och middag. Efteråt så kan man, om man vill, men vem vill inte det, gå och shoppa! Det brukar vara jätte kul och det är jag, Hanna och Aron från högstadiet och några tjejer från gymnasiet. :) Kul kul, och jag vet att det kanske inte låter kul men det är det faktiskt.
pusspuss



Kulturens hus Luleå.


Kommentarer
Postat av: HannaNilsson

haha, TAGGA!! (a)

2009-09-02 @ 21:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0