Regnar det så regnar det...

Hej svejs godingar :p

Blir lite sur när det regnar för jag hade ju tänkt fara ur och spriga, Jaj får se om det avtar. Hoppas hoppas!

Jag och mamma ska och kolla på en vinterjacka till mig och senare idag så ska jag beställa från hm. :) Blev ganska mycket som ska beställas men det går ju skicka tbx om man inte skulle vilja ha något. Smidigt. :)
Vad kulle man kunna ha för någon vinterjacka denna vinter tro? Det dåliga med att köpa jacka här är ju att alla kommer att ha samma. Ni vet liten stad litet utbud...
Nö men nu ska jag kila iväg, måste börja med maten vid fyra sen också. :) Mästerkocken i mig ska dammas av
pusspuss




blir hasselbackspotatis och kött, mm smarrigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0