Till nån föreläsning imorgon då...

Kom just på att vi skulle till nån föreläsning på sandbacka imorgon. Det var nån författare som skulle snacka om att skriva mm. Hm, låter inte sådär jätt kul.

Vad har ni haft för er idag förresten? Sjlv har jag varit förbi Hanna, lilla sjuklingen och bara chillat. Nu blire idol på tv och kanske åker det ner ågon chokladboll om jag orkar göra några. mmm gött gött.
Sen så ska jag bara säga att jag tror att jag ahr bestämmt mig om vilken linje jag ska gå. Men jag har två att välja mellan. Tror jag ska söka in på båda men då beror det på vilken jag kommer in på och sånt. Kan tänka mig att gå båda så det spelar ingen roll. Hehe ni kanske vill veta vilka det är, jo båda är i skellefteå, båda på Balderskolan- nr:1 Hanverks    nr2: Estetiska
Hm, vilket ska jag ta? 




Ps. Har kollat på gymnasium.se men det verkar inte finnas alla där, så låt er inte luras. Ditt program kanske finns men bara att det inte står. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0