Vi ska vinna vi ska ta dom vi ska göra...

Jo så blir det ju säkert... Med min snuva ska vi ju vara glada åt att vi kommer i mål. ;p Nä men jag ska faktiskt försöka för Hannas skull :) Får väl se hur det går.

Hur många såg idol igår förresten? Hahah Kissies bror! Haha hon sa ju att han gick vidare men man får ju hoppas att hon menade att han gick vidare för att träffa juryn annars säger jag då bara: liar! Roloigt hade man ju då när man titta :p Nä men jag ska gå och byta om till orienteringen och sen bege mig dit. :)
pusspuss

Kommentarer
Postat av: HannaNilsson

Du skötte dig utmärkt! och visst hade vi då roligt? (a) <3

2009-09-11 @ 15:41:24
Postat av: modeinlife- Svar

hehe tack, men om jag hade varit frisk då jäklar! ;p

2009-09-13 @ 16:37:33
URL: http://modeinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0