Inte lika frånvarande... bara lite ;p

Tjoohopp! Usch kan jag ju börja att säga till att skolan har börjat om. Nu har vi tyvärr inget mer lov försen sommarlovet... Känns segt, men den sista tiden brukar ju gå rätt fort så vi hoppas på det!

Vad har hänt då allt mest. Har som bara chillat under lovveckan och haft kul under helgen ;p
Har hunnit vara iväg till luleå och shoppat och har hunnit på att prova åka bräda. Tycker det gick rätt bra alltså för att vara andra gången i hela mitt liv som jag åker så. Klarade av liften utan att ramla så jag är rätt stolt. :p
Hm, undrar om jag skulle ha lagt ut bilder på det jag shoppade men jag måste köpa en ny kamera sladd eftersom att den jag tillslut hittade passade ju inte alls..

Lägger ut bilder på kläderna jag hittar på klädaffärernas hemsidor tror jag.. Blir inte lika bidllöst :p















+ ett par skor från scorett och en skinjacka från H&M :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0