Skoter senare idag då!

Har håla på hk:n om ni undrar vad jag gör hemma ;)

Har planerat att fara ut och köra skoter med Hanna, Jesper, Morgon, sen kanske Elias skulle följa(?), senare idag. :) det gillar vi. Kommer nog bli kul om jag nu inte lyckas köra fast eller nåt.
 Efter det är det pluggning som gäller för min del heeela kvällen. Har musikprov imorgon och det känns lite sådär. Är rätt mycket att få in i min lilla hjärna ;p

Apropå inget så låg det ett trevligt brev i min brevlåda igår... Det var från Grans Naturbruksskola i piteå! Gissa vad? Jag tog mig in, så nu slipper jag oroa mig för det ett tag framöver och det känns riktigt skönt. :) Så då kanske det blir bonde av mig hehe, eller?

Hade inget mer att säga nu så skriver senare idag! Puss puss




Kommentarer
Postat av: Krille

GrattiS!! ;)

2010-04-13 @ 17:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0