Väntar på mina nya hårvårdsprodukter..

Har, bara för någon dag sedan, beställt en ny plattång + ett nytt värmeskyddande medel så ny är jag i väntans tider.. Har typ panik. Man vill ju inte ha slitet hår före sommaren eftersom att det brukar bli värre efter sol, bad och plattången.

Hittade en jätte bra hemsida som jag beställde ifrån förresten. Den ska jag tipsa om!
Ni hittar den
här. Dom har seriöst allt!





 - Ga.Ma cp1
Den här plattången är super! Har en likadan hos pappa och den gör håret silkeslent och då menar jag verkligen det. Den är speciellt framtagen för att skydda håret när man använder den istället för att nöta på det. Den blir startklar på två sekunder så det är jättebra om man har bråttom på morgonen, vilket jag nästan alltid har. Är jätte nöjd med den!! Verkligen att rekomendera :)


 - Lanza Healing Strength Silk Serum

Den här värmeskyddande produkten kommer från Lanza och är verkligen superbra. Har provat flera olika och den här är den enda som funkar riktigt bra. Man får verkligen flera gånger lenare hår och topparna känns som nya. Jag älskar den och dessutom så är lanza ett märke som är miljömedvetet eftersom att de inte har kemiska ingredienser och deras flaskor är gjorda av återvunnet material.

Så fick ni två tipss på det! hehe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0