20100209

Hallooo sweets!

Avklarat nationella 1!!! Såå härligt det känns att ha gjort bort det. Var ju inte så svårt. Bara lite jobbiga frågor där man skulle redogöra mycket men annars helt okej. Tror nog att det gick fin fint!

Appropå absolut ingenting förresten, så kommer jag att få lämpen den 18:e feb! Wihooo.
Eller alltså man får ju gå kursen då men jag måste ju söka om tillstånd då jag är 16 men det är ju mindre än en månad kvar så. Känns superbra men ganska läskigt att komma ut i trafiken. Varnings skylten fram. Ska typ ha en sån där skylt som epor har... hehe.
sen kommer skoterkorts kursen börja den 22:a feb så då har man det klart också.
Känns som att jag är för liten fortfarande eftersom att det alltid har kännts som att bara äldre kör bil och andra motordrivna fordon förutom moppe. Det är ju iofs sant men, jag.. i samhället... med bil. haha ja det ni ;p







Kommentarer
Postat av: linnea

haha vilken trafikfara, bara att hålla sig inne :)

2010-02-09 @ 23:22:22
Postat av: Smsa Låna

Schysst blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-20 @ 01:56:55
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0