Ahh! Scary..

Shit jag höll typ på att pissa på mig nyss! Åh, andas ut andas in...

jag har varit hemma själv hela dagen och tvätt maskinen har varit på. Sen slutade den för att det var färdig tvättat men det hördes fortfarande att det var vatten som rann. Så jag gick in i tvätt stugan för att kolla vad det var men det var inget vatten som rann inte från tvättmasinen heller.
Så jag följde ljudet av vattnet och då var det på toan som det typ forsade från kranen. MEN här är det intressanta! Det var ljummet vatten och vi har sånna här kranar som man måste ställa in på två vridgrejer där en är varmt vatten och den andra är kallt. SÅ? Ja man msåte ju vrida exakt för att det ska vara jlummet!!! Scary right? Jag dog ju typ. 
Tog telefonen ifall jag skulle behöva ringa nån som en liten tre åring i panik typ... Sen satt jag uppe i soffan tills mamma och pappa kom hem och typ lyssna på minsta lilla ljud. Haha, men vad skulle ni själva ha gjort?! Just det!



Hmm, nu ska vi driva lite men Emelie..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0