Har varit nåt skit med min blogg..

Hej hej! Guuud vad skönt det var att gå och sova en stund idag efter skolan. Nu har man laddat batterierna och är redo för en fredags kväll ;p Hade tänkt fara med Hanna, Elina, Markus, Kalle, Hanna N, Carro och dom där på bio ikväll. Vi ska se den där nya Jalla Jalla filmen, Farsan. Verkar vara rätt rolig.
Sen blir det att vara med Minna en stund efter det. Hade tänkt chilla lite eftersom att det blir att jobba hela natten på lördag. Kommer aldrig orka annars. Får se om vi orkar vara med de andra. Beror lite på hur trött jag känner mig. :)

Angående gårdagens usla uppd. Så här var det, jag kunde inte skriva nåt inlägg hur många gånger jag än försökte. Men då fick jag ett sms av Minna att det var något som var fel på min blogg. Det förklarar varför jag hade sånna problem med hela skiten igår. Jaja, tänkte bara säga det om det var nån mer som inte fick upp min blogg.
pusspuss




The movie maker himself ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0