Hos paps!

Hejs hejs, sitter hos pappa nu och skriver. Var ju ett tag sen jag var här. Två veckor närmare bestämt.. Men nu är jag då här iallafall.

Alla nior har ju förresten nationella proven i svenska i veckan och det första är redan imorgon :s går ju inte att plugga så man kan ta det chill. Sen har vi nästa på torsdag och då ska vi sitta i nästan tre timmar och skriva en uppsatts. JOBBIGT! Men som tur är så får börjar vi inte försens klockan nio och under dom här timmarna då vi skriver så får vi ha med oss valfritt tilltugg och en dricka av nåt slag. Självklart blir det en dr. Pepper. Vad annars? ;p Kanske lite gooodis också.. hehe, nä men vi får se.
Önska mig lycka till :D


   

Kommentarer
Postat av: Patricia

Intressant blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :D.

2011-07-11 @ 01:42:51
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0