I´m back on track

Godmorgon sönosar! Haft ett trevligt liv när jag varit borta? Ni vet ju. Jag och bloggandet har inte den mest perfekta relationen. MEN nu ska jag ta mig i arslet och skriva några inlägg hade jag väl tänkt. :)

Så vad har hänt... Hm, jo! Jag skua fö spela in en skiva! Var ett tag sen nu så det känns bra att få göra något fresh. Ullrik har valt låtar till mig och kan avslöja att en av dem blir "Rihanna- Unfaitful" han tyckte att den skulle passa bra till min röst och det är ju ändå en rätt bra låt så. Tror jag ska fixa så att ni får lyssna på lite av skivan sen här på bloggen? Låter det som något interessant?

Jaja, mer då... Har typ hjärnsläpp så jag kommer inte på något att skriva om. Såg att mitt sista inlägg var från Fredagen då jag var i Luleå och såg Kevin Borg i High School Musical. Kan ju kanske säga hur det var. Jag tyckte att det var riktigt välgjort med alla repliker men låtarna var ju översatta till svenska och jag kan ju tycka att de är mycket bätrre på engelska men det var i stort sett väldigt underhållande.
Det blev ju lite shopping också men min kamera har just nu varken ström eller usb-sladd så jag kan inte lägga upp bilder. :(
pusspuss


Efterlyser!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0