Lappis igår...

Godmorgon. Vaknat än förresten? jooo....

var såå j*vla jobbigt att jobba igår då jag var helt slut redan under dagen. Men jag klarade hela natten så nu är man nöjd. Var väl hemma tre kanske och kom i säng kvart i fyra. Sen väckte mamma mig elva och frågade om jag ville med till Avaviken. Heheh knappast.. Så jag drog kudden över huvudet och somnade om ett tag och nu sitter jag här.

Måste bara säga det att fy f*n vad nice killar det är på lappis nu när holländarna är här. Var typ bara dem som var där igår så vi fick snacka en hel del eneglska. Kul kul. :) Längtar till nästa gång haha ;p

Nä nu ska jag ta och göra något vettigt så. Ciao!
pusspuss



Kommentarer
Postat av: Josefin

Schysst design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-05-07 @ 15:12:16
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0