Skönt att vakna med solen i ögonen

Godmorgon ni underbara! Sovit gott?

Hade tänkt göra mig lite brunch nu och bjuda Minna på lite också. :) Hon skulle nödvändigt vis ha så då ställer sig husmora upp och lagar till nåt gott ;p eller så var det ju inte riktigt. Fick typ tvinga i henne mat. Hehe
Jag har också hunnit tänka lite på vad jag skulle ha gjort idag. Vet ni vad jag kom på! Ingenting... Mm så jag ska göra ingenting om inte någon hör av sig då men som det ser ut nu så, ingenting. Kul kul.

Varför är det fel med min blogg fortfarande, Jag kan lägga upp inlägg och läsa dem från min dator men vissa kan tydligen inte kolla... Har jag typ virus på min blogg :s Hjälp!


slänger in en dagens plagg här också :)



Väska: Nelly
Skor: Nelly
Oversized cardigan: Monki
Linne: Net-a-porter
Treggins: H&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0