Yes!!

Äntligen har jag hittat min kamera kabel!! Guuud va bra. Fast nu har jag inget att skylla på förutom att den inte är laddad än så jag kommer inte att kunna ta kort försen den är laddad. :) Men sen då j*vlar. Då ska Emelie försöka ta kort ;p Lovar inget annat än att jag ska försöka ;)

Har ju förresten jobb ikväll igen. Börjar klockan tio och är väl hemme vid halv fyra skulle jag tro. Jobbigt men men. Det kan inte hjälpas när mitt bankkort fylls på så bra efter varje gång. :)
Men innan jag drar iväg på jobbet så ska jag väl hinna gratta Hanna Levander!

Grattis snygging<3


Kommentarer
Postat av: hanna

tack så mkt <3 och tack för igår =)

2010-02-14 @ 13:34:01
URL: http://enlewaander.blogg.se/
Postat av: minna

yey jag kan läsa din blogg igen! :D

2010-02-24 @ 23:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0