4 dagars inlägg

Hehe, jag suger på att uppd, jag vet! ;)

MEN som tur är har det ändå inte hänt så mycket... mm, intressant va? Att sitta och läsa ingenting?
Inte för att jag har någonting jätte speciellt att säga nu heller. Eller rättare sagt inte något som de flesta inte redan vet!? Eh.... hänger ni med? :s det gör inte jag haha...

 

Nä men tillbaka till det jag skulle berätta.
Vår ena lärare, Margreth Carlsson, har blivit allvarligt sjuk och ligger nersövd i Umeå för behandling och observation. Hon har fått hjärnhinne inflammation och blodförgiftning på samma gång. Hon kan inte andas själv för att hon är nersövd så hon har en slang i halsen som är kopplad till en respirator som andas åt henne. Stackaren som verkligen brinner för sitt lärarjobb och sen blir det såhär, hon som alltid är först på skolan och sist därifrån och alltid, ja alltid när man ser henne så vinkar hon glatt och ler sitt Margreth leende....
Men vi håller våra tummar och hoppas på det bästa. Vi vill inte förlora henne!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0