Har övningsskört skoter i helgen!

Hej hej! Hur mår alla friska?

Själv är man då sjuk och trött. Har ont i hela kroppen och halsen känns tjock. Usch för att vara förkyld! Har typ sett fyra filmer redan och sovit lite emellan. Vet inte riktigt vad man kan göra när man är helt slut.. Sova lite till kanske.

Jaja.. Har varit och kört skoter i helgen i avaviken med Familjen. Vi åkte lördag på dan och kom hem igår kväll. Då var jag då så trött så jag gick och la mig tidigt. :) Men det behövdes. Visste ju inte då att jag skulle vara död idag så. ;p Fredagen var inte en "stugedag" utan då var jag med vänner och såg bio. Hade ju tre biobiljetter som ska användas. Fimen hette: Snabba cash. En svensk actionfilm som var riktigt bra faktiskt. ;)


JO! förresten så har min syster Ebba fått en system kamera i julklapp så vi har haft lite kul med den. Hehe klaga inte på bilderna tack! Dom är oseriösa!






Hehe, grrr!


Kommentarer
Postat av: minna

OBS BILDERNA ÄR SERIÖSA!

2010-01-18 @ 19:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0