Helt sluuuut!

Ajaj säger jag bara. Har ont i huvudet och känner mig halv sjuk. Har sovit lite för lite känner jag då det blev att jobba till fyra igår... Mm, nice va? Nä precis! Kom ju inte i säng försen halv fem.

Vad har jag gjort idg. Inte mycket. Kollat runt på datan och tagit det chill. Har försökt få liv i min något gamla bärbara dator för att se om den dög till nåt men icket. Kan inte ens koppla upp den till internet... Haha!!

Sen kom jag på idag att vi hade en SO-uppsats som ska lämnas in första veckan (v3) på terminen. Jag har inte ens börjat så det var dags att sätta igång tyckte jag.
mm, mer hade jag inte på hjärtta för tillf så jag ska ta och gosa med Sigge lite.
ChaCha!!





NU



Vi har fått lite nya bilder från vissa valpköpare och såhär ser Dexter
ut nu för tiden ;p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0