Kvällens planer!

Har planerat att träffa tjejerna ikväll en stund. Men har främmande nu från boden. Min kusin Emma med familj. Trevligt trevligt. Halva kvällen fick bli familje kväll och halva med brudarna. :) Mysigt blir det nog ialf...


Hehe, sitter förresten och lyssnar på deras samtal vid bordet....


- Alltså, ni har ingen aning om hur mycket ungdommar drabbas av könssjukdommar nu för tiden! (min faster som jobbar på sunderby sjukhus...)

- Ja men jag tror dig! Men man tycker ju att ungdommarna borde använda hjärnan och använda kondom!

- Absolut! Men man får väl ta och köpa dem några kondom pack eller nåt?! P-piller hjälper ju inte mot tex klamydia, syfilis, gonoree....

- Men ni ska få se, vänta, så ska jag visa er en bild på internet på en tjej som....

osv. haha, trevlig familje middag vi har! ;p



Bild från i sommar.. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0